Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони на горен носач при 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампони на горен носач при 147

    Интересува ме процедурата при смяна на тампоните на горен носач...В магазина човека ми каза, след като се набият да се киснели в масло за 1 час? Смътно си спомням, че от друго място бях чувал, че трябвало да се гресират....Кое е истината?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Продавача казва да се киснат в масло за да не скърцат защото стоката му е фалшива и сляд няколко хиляди километра тампона превърта и започва да скърца. Не ти препоръчвам да смяняш тампони няма много смисъл не издържат достатъчно дълго ако изкарат и 10к км ще си добре.
    Но по принцип ако трябва да се слага масло за което се съмнявам то тярбва да е упоменато в упътване за монтажа на тампона
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      А ако се гресират? Пак ли ще е същото? А що се отнася до качеството на частите, купих ги от магазина на Стамболийски, където ме посъветва Лисан (мисля, че и той от там си взима части за ремонтите)....Така, че по-оригинални за тия пари(32лв) едва ли ще намеря...хаха...Каквото му е писано това ще да е...въпроса е да се опитам да ги направя максимално дълго да ми изкарат...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Виж сега тези тампони трябва да се набият и да работят без преплъзване т.е. самата гума да се усъква получава се торсионен ефект. Ако започне да превърта гумата започва да се износва много бързо което ще доведе до халабини и неприятни шумове в окачването след известно време. Тампоните дето се гресират и се смазват с грес са Полиуретанови но те струват около 160лв само за горните носачи. Гледах в един онлайн магазин да продават тампони и там на снимката бяха на отделни части металната част беше отделно от гумата , а по принцип трябва да са вулканизирани недна към друга и именно като се разлепи тампона от металната втулка започва да скърца а щом скърца значи превърта което пък означава че скоро време хлабините ще се увеличат защото гумата не е износоустойчива.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Ахам ясно Е купил съм ги вече....ще ги сложа пък като събера парички, може и да си взема от тия полиуретановите...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment

          Working...
          X